Saxo Banks metoder

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Thomas BuchForfatter
    Indlæg
  • #95394
    Thomas BuchForfatter

    Jeg har haft et udmærket aktiedepot i hedengangne Etrade
    Som de fleste bekendt overtog Saxo Bank, Etrade og det var til stor gene på snart sagt alle punkter

    Jeg under mig lidt over, at det virkelig kan være lovligt at overtage en anden bank og lave vilkårene om – velvidende, at det ikke er ret nemt at komme ud af sine aktiinvesteringer sådan fra den ene dag til den anden. Jeg bilder mig faktisk ind, at de ikke har gjort ret meget for at varsle deres nye kunder om disse vilkår

    Som jeg kan sjusse mig frem, betyder det, at de har lavet 4 konti (hvilket jeg aldrig har bedt dem om) i deres privatbank afdeling. Dises trækker hver i sær et inaktiveringsgebyr og koster i øvrigt en god klat penge, hvis man ønsker at stoppe alt fremtidig samarbejde med dette amoralske foretagende, så koster det selvfølgelig også et gebyr

    Jeg har den største lyst til ikke at betale en bøjet femører til dette foretagende – men hvor god en sag har de egentlig. Jeg spørger især ind til hvordan kunderne skal varsles om for dem ugunstige ændringer i vilkårene?

    #221890
    testForfatter

    se i de vilkår du har acceptere for det samarbejde med “e trade".

    Her er fra min bank:
    “Banken kan ændre forretningsbetingelserne med øjeblikkelig
    virkning, hvis ændringerne er til fordel for dig.
    Ellers vil ændringer ske med tre måneders varsel."

    #221892
    MichaelForfatter

    Hvis du er utilfreds så flyt dit aktiedepot. Modsat realkreditlån kræver det jo ikke indfrielse (eller her et salg) med deraf følgende omkostninger.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.