Tilbud om bankskifte. Vurdering ?
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Jeg har fået et tilbud om bankskifte jeg godt kunne tænke mig at få en vurdering af.
Jeg er lige nu kunde hos Spar Nord bank.
Ud over min alm. lønkonto og en opsparrings konto har jeg:
Et andelsboliglån som oprindeligt var på 620.000 – Det er nu nede på ca. 550.000, men i løbet af de sidste par år er min andelværdig faldet således at den nu kun er vurderet til 430.000.
Jeg betaler 9,1 % i rente hos Spar Nord og har fået tilbudt følgende hos Nordjydske Bank.
Lån: Ydelse: Rente: Løbetid: Hovedestol:
Andelsboliglån 2300,- 4,10 %p.a. 25 år 431.500
Privatlån 2300,- 5,25 %p.a. 5,25 år 118.500
Hvordan ser det ud ?
Jeg synes ikke det lyder dårligt
prøv at hør om de ikke kan tilbyde lånet som prioritetslån, så indestående på din lønkonto og opsparing kan modregnes til samme rente!
Lyder ellers rimeligt billigt, specielt for den usikrede del over andelens nuværende del.