Manglende tilbud

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95020
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Er nød til at høre, hvor lang tid har i hver især ventet før der kommer tilbud ind på bankskifte..?
    Har på nuværende tidspunkt ventet mere end en uge, hvor der ikke er kommet så meget som et tilbud ind…

    #216594
    KillernetdkForfatter

    Hejsa

    Det kan være at de oplysninger som du har opgivet, ikke har bundet i at nogle banker har kunne give dig noget der er bedre.

    #216596
    brian ottossonForfatter

    Hejsa

    Jeg fik 3 tilbud dagen efter.

    Tror desværre nærmere, det er fordi du ikke er en “interesant" kunde for bankerne.

    Bankerne kan ikke se alt hvad du har tastet ind.

    Så man kan godt opleve og få et dårligere tilbud, end det man har i sin nuværende bank.

    Ellers kontakt et par forskellige banker der passer dig bedst, alt efter din økonomi.

    Du kan bruge Mybanker til at finde de bedste bud.

    Alt efter om der f.eks. Billån boliglån eller noget andet der er det primære.

    Jeg har skiftet bank et par gange uden problemer.

    Synes dog ikke man skal skifte for pebernødder, med mindre man er meget utilfreds med den gamle.

    Held og lykke med et evt bankskifte.

    #216598
    AnonymForfatter

    Ok troede de kunne se alt..

    #216600
    AnonymForfatter

    Men burde være interessant for dem, har god friværdi og ingen anden gæld end realkreditlån og vi har opsparinger…

    Men takker for jeres svar.

    #216602
    morsdrengForfatter

    Hvad er forventer du at en ny bank skal kunne tilbyde dig?

    Du har ingen banklån, som ellers et det banken kan tjene på, men kun realkreditlån, hvis pris banken ikke har indflydelse på. Eneste indtjeningsmulighed for banken vil være fremtidige konverteringer/omprioriteringer. Hvad angår dine opsparinger, er indlånsrenten i dag tæt på “0", så heller ikke her er der meget en ny bank kan tilbyde.

    Fakta er, du er IKKE interessant for en ny bank og har ikke et bankengagement, hvor en ny bank kan tilbyde dig noget som er meget bedre end hvad du allerede har.

    #216616
    HalliHalloForfatter

    Det er faktisk kun på udlånsrenten, der kan være penge at tjene ved et bankskifte, ellers kan jeg ikke se fidusen ved at flytte bank, men man kan jo altid selv undersøge markedet, d.v.s. blot at tage telefonen og ringe lidt rundt eller kikke lidt på pengepriser. dk
    eller blot kikke hver enkelt banks prisliste efter i sømmene på internettet.

    Nu er der mange der anbefaler Nordnet som investeringsbank, men den har Mybanker nok ikke på sin liste, d.v.s. at man ikke får alle tilbud, hvis man bruger dem

    Hvor kan man se hvor mange banker Mybanker har samarbejde med eller nogen der har insiderviden herom?

    #219532
    AnonymForfatter

    Syntes jeg betaler alt for meget i gebyr, for at de passer på mine penge.

    #219560
    HalliHalloForfatter

    Hej Peter Grovermann

    Det er der nok mange andre der syntes, og hvad vil du så gøre ved det?

    #219766
    AnonymForfatter

    Hejsa
    Så er det lige netop du ikke er interessant, de tjener penge på de kunder der har gæld og ikke omvendt. Det kunne måske være forklaringen?
    Bankerne vil gerne have kunder der har gæld men IKKE rod i økonomien.
    God dag:)

    #220628
    JG2860Forfatter

    Jeg fik en slags “advarsels" bjælke frem fra mybanker om at vi godt kunne risikere at der ikke kom tilbud grundet negativ formue.

    Der var så en boks hvor man kunne skrive nyttige oplysninger, som feks hvad det var man ville med bank skiftet.

    Så jeg er også spændt på nu om der kommer nogle tilbud.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.