Evt. Bankskift

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93731
    AnonymForfatter

    Hejsa!

    Jeg overvejer at skifte bank. Lige pt. har jeg sparekassen Kronjylland, men overvejer at skifte til BankNordik, er der nogen som har en god erfaring med dem? Eller kender til dem?

    Er der andre som kan anbefale en bank? Jeg har et forbrugslån, i min nuværende bank, som jeg gerne vil have flyttet med.

    Mvh.

    Pernille

    #198772
    Ole LaursenForfatter

    Du mangler at fortælle hvad du er på udkig efter. Vil du gerne have personlig betjening, eller er du mere interesseret i gøre det billigst muligt? Hvilke produkter har du brug for?

    Personligt har jeg været udmærket tilfreds med Finansnetbanken, selvom jeg synes deres almindelige bankprodukter er ikke er nær så gode som de var engang.

    #198778
    AnonymForfatter

    Hej Ole.

    Jeg er på udkig efter en bank, som giver mig lidt mere frihed end den nuværende bank. Jeg har et dankort, og bare jeg går i minus, så er hun der med det samme. Jeg har ikke overtræk på høje beløb, har max overtræk på 2-300. Mine overtræk bliver dækket så snart at jeg har et. Og så er der flere ting, som jeg er utilfreds med hende over.

    Jeg vil gerne have begge dele, hvis det kan lade sig gøre. Jeg ønsker gerne den personlige, men samtidig må det godt være billigt.

    Finansnetbanken?

    #198780
    AnonymForfatter

    Jeg har brug for at bibeholde mit dankort med kassekredit til, opsparing, madkonto med hævekort til min kæreste og jeg og fælles opsparing for min kæreste og jeg 🙂

    #198784
    MichaelForfatter

    Hvis du leder efter en bank som stiltiende ser på mens du regelmæssigt trækker over så kommer du til at lede længe – forgæves.

    #198786
    thsvForfatter

    Hej Michael

    Min bank ser ellers stiltiende på at der trækkes over på kontoen, men har jo også en kassekredit på 10.000 kr. Kommer overtrækket over de 10.000 kr hører jeg nok fra dem.

    Hvor stort er forbrugslånet?
    Og hvad er indkomsten, der indsættes på kontoen hver måned?

    #198788
    MichaelForfatter

    thsv: Så trækker du jo heller ikke over, men benytter dig af den kreditfacilitet du har aftalt med banken. Det er der jo intet galt i.

    #198806
    Ole LaursenForfatter

    Enig med Michael. Du kan tjekke priser inde på sammenligningssiden her på sitet, men ellers er du nok bedst tjent med at vælge en bank i nærheden af dig og måske få lidt mere styr på din økonomi.

    Hvis du har brug for at kunne gå i minus så få oprettet en kassekredit, eller spar lidt op så du altid har lidt på kistebunden. Personligt er jeg tilhænger af det sidste fordi jeg så slipper for at bekymre mig om penge i dagligdagen. Omvendt er der jo nogen der mener at overskud på en konto er til for at blive brugt inden d. 1.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.