Dyrt bankskifte

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88906
    AnonymForfatter

    Har du oplevet at din bank kræver et gebyr for at slippe dig som kunde?
    Så vil jeg gerne høre din historie.

    Kontakt mig på: 28 54 27 39

    Vh. Anders

    Journalist TV-Avisen

    #127790
    AnonymForfatter

    Det er snart irriterende, at hvert andet indlæg herinde kommer fra en journalist, der vil finde deltagere til et tv-indslag.

    Selvfølgelig kan det være dyrt at skifte bank, men hvis man er lidt smart, så opsiger og lukker man selv sine gamle konti, og lader eventuelt gamle lån køre løbetiden ud. På den måde koster bankskifte ikke en krone.

    #127802
    AnonymForfatter

    Det er vel ok… pressen er kritisk, og det er en god demokratisk tradition. Og Mybanker.dk er vel et naturligt sted at gå hen og “efterlyse"bankkunder, hvis det er det stofområde, man beskæftiger sig med. Jeg kan ikke se problemet.

    #127810
    coxweliForfatter

    jeg er f.eks. træt af at Sparekassen Sjælland tager 100 kr. i gebyr for at slippe min søns børneopsparing.

    Bjarne

    #127850
    RedaktionenForfatter

    Kære Debattører

    Mybanker.dk bliver ofte kontaktet at journalister som søger efter cases i forbindelse med et program. Da vi ikke kender til sådanne cases, henviser vi dem til debatforummet, da der er debatteret stort set alle emner her.

    Derfor ser I en del henvendelser fra journalister i debatten. Men tag det blot som en anerkendelse af lødigheden i dette debatforum.

    med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.