#195624
Anonym

gid i ville stoppe al den personfnidder og holde jer til emnet som i alle har erfaringer med-det er trist at læse og livet er for kort til al den personbrok med tendens til mobning -øs i stedet af jeres viden til glæde for os alle -tak .

bankverden er blevet mer kompliceret for mange med alle de gebyrudgifter og renteændringer og stor travlhed … .ventetone i telf. og med tidsaftale til samtale med bankrådgiver osv .det siges at man skal prøve at forhandle sig frem til bedre forrentning og vilkår osv bl a derfor er erfaringer og info en hjælp . måske er der bankpersonale der for lyst til at forbedre noget hvis debat er seriøs så de læser videre i debatten ..
dette er ment venligt og i håb om at den rille vane nogen nok er kommet ind i uden at tænke nærmere over det . så tak fra mig der er ældre, ikke så mobil gr sygdom men alligevel alm ,glad mormor -der overvejer bankændring gr fler skuffelser og træt af stignde bankomkostninger og mindre service ventetid samtidig med sværere at læse det med småt .

tak fordi du læste dette og ha´ en rigtig god dag