#226886
Labama

Tak for de mange tilbagemeldinger =) det er skønt.

Jeg kan sige til Pernille at jeg er sikker på at det kommer ikke på tale… at der er noget at tale om desværre 🙁
Det er tid til noget nyt.

Jeg har det sådan.. at man er selv lidt skyld i det, man skruer ned på servicen, smider folk rundt fra rådgiver til rådgiver
Man skal betale for alt… selvom man er det jeg kalder en GOD kunde i banken og har altid været det.
Det gør at folk gør mere selv, ligger budget selv, betaler regninger selv, bruger mobil appen mere og simpelthen bliver
mere og mere selvkørende og har derved lanmgsomt ikke brug for sin bankrådgiver… eller bank.

Det var fantastisk dejligt dengang man havde “sin egen bankrådgiver" som kendte til ens økonomi og man havde et
godt samarbejde med, men det er bestemt slut.

Nu har jeg det sådan at nu kan det sku være lige meget om det er en der sidder i Hjørring… det rager mig en meter.. bare det er
billigt… så skal jeg nok klare resten… bare netbanken er god og helst med app 😉

Man er derved selv ude om det… folk daffer af og det har jeg også tænkt mig at gøre.

Jeg har været kunde i noget der vel snart hedder 30år :/
Det er mange penge.

Jeg prøver at kigge på Danske bank… men dem har jeg ikke hørt så skide godt om.
Nordea, Jysk og Danske bank…. er vist blevet for “store"

Mvh.

Ps. jeg er ikke sur…. jeg er bare skide skuffet 😉