#220968
Aonpc

Kære KarenB,

Efter at have sat mig ind i sagen og hørt den pågældende telefonsamtale, må jeg desværre konstatere, at du har ret i din alvorlige anklage.

Jeg har derfor, med det samme, taget kontakt til direktionen fra det eksterne telemarketingbureau, hvor den pågældende konsulent er ansat, og ikke alene bedt dem om at fjerne ham fra enhver opgave, der er relateret til vores virksomhed, men ligeledes udarbejde en redegørelse til os således, at vi kan sikre, at en sådan form for “aggressiv” – eller anden dialog/kontakt til potentielle kunder til vores virksomhed, der ikke overholder god skik regler for branchen, ikke kan ske igen.

Det er selvsagt fuldstændig uacceptabelt og jeg undskylder mange gange for den ubehagelige oplevelse, som du har fået.

Jeg har naturligvis også sikret mig, at du aldrig bliver kontaktet af os igen.

Du skal altid være velkommen til at tage direkte kontakt til mig (70257026), såfremt du gerne vil drøfte sagen videre.

Med venlig hilsen

Peter Lindblad,
CEO og Founder.

NB. Vi kan iøvrigt naturligvis bekræfte, at vi har denne tilladelse Forbrugerombudsmanden og ligeledes bekræfte, at vi er helt enige i “morsdreng’s” fortolkning af Lov om forsikringsformidling og god skik regler, hvorfor vi netop har foretaget de nævnte tiltag.