#210220
Anonym

Der er jo noget rigtigt i det meste I så venligt har kommenteret her.
En vare der ikke er som bestilt, er jo ikke den rigtige vare. Det er der jo ingen tvivl om. Banken indrømmer den har lavet en fejl. De finder så ud af en løsning der for dem er klart den billigste, hvor de ikke taber ansigt i egen organisation og kan holde det i afdelingen og det råderum de nu har.
At vi får en anden vare, der så heller ikke er den vi har bedt om, bliver den jo ikke rigtig af.
Vi er ikke klage-lystne og bankens tilbud er ikke urimelig, men som der er skrevet kan deres løsning stille os dårligere. Det er ikke sikkert, men muligt. Så det handler derfor om VI skal påtage en omend lille potentiel risiko eller vi ikke skal. Hvis vi ikke skal så skal vi have det lån vi har bedt om.
At så banken ikke ser det som en forhandling, men nu er det sådan vi gør uden yderligere kommentarer eller samtale omkring en løsning, gør mig irriteret. Jeg leder en international serviceafdeling og behandler ikke kunder sådan og er derfor ikke klar til at blive behandlet sådan.
Jeg tager lige en dag mere og ringer til banken imorgen – mere senere.