#176262
Anonym

Hej hr. kundeambassadør…

Jeg har rent faktisk talt med centerlederen af den afdeling jeg er “tilknyttet" så meget som man nu kan blive det i Nykredit. Jeg havde møde med ham dagen efter jeg skrev indlægget. Og jeg kan kun sige jeg endnu en gang blev bekræftet i at kundeservice, situationsfornemmelse og menneskelighed er fremmedord i Nykredit.

Jeg var meget skuffet efter mit møde, og som en kunde der altid har sørget for at betale mine ting, kan jeg kun sige at jeg stiller mig totalt uforstående over for den behandling og attitude man modtager i denne virksomhed.

Jeg er selv uddannet til at håndterer ledelse samt økonomi, og jeg synes det ligner at Nykredit slet ikke har nogen forretningsplan der tager stilling til de kunder som er at finde i kredsen for skilsmisser. Det lader til at det er et totalt sort område i denne koncern. De kunder som havner der, er prisgivet.

Jeg har ikke benyttet mig af den klagevejledning som du har linket til, det vil jeg ærligt tilstå, for jeg tror ikke den kan hjælpe mig. Det jeg vil sige er dog, at jeg tror ledelsen af Nykredit skulle tage at tænke lidt over skilsmisseprocenterne i dette land og måske overveje om ikke det var en god ide at få lagt en strategi for denne kundekreds. Den er trods alt (desværre) ikke så lille endda.

-og jeg vil da lige tilføje at hvis der skulle være nogen som helst interesse i at høre lidt mere uddybende omkring hvad jeg mener mht. til behandlingen af skilsmissekunder i Nykredit, er De, Hr. kundeambassadør, velkommen til at melde ud, så skal jeg gerne give Dem mine kontaktoplysninger så vi kan ringes ved og jeg kan forklare nærmere. Jeg har mange rigtig gode eksempler.

Et tillægsspørgsmål:
Er De ansat ved Nykredit?

Jeg kan kun sige som afslutningsbemærkning, at med en behandling som den jeg har gennemgået, vil det nok ikke komme som nogen overraskelse for nogen, heller ikke kundeambassadøren, at når mit liv igen er fuldstændig udredt, bliver det nok ikke lige Nykredit som får lov at håndterer mine interesser længere. Det tør jeg simpelthen ikke.

venlig hilsen,
Mysterical