#170564
HJL

Jeg er kunde i en stor bank.

Jeg tror at bankens csr-politik er et meget vigtig punkt i forbedring af bankernes image.

Fordi det er på baggrund af den csr-politik banken fører at deres ansigt udadtil skabes på de store flader.

Personligt og overfor mig er det dog den kontakt jeg oplever med banken der påvirker mit syn på banken… dvs. min vurdering af bankens image.

Jeg tror at de fleste bankers image er i bedring. Jeg tror dog ikke på at bankernes image kommer op på højde med tidligere tiders niveau. Årsagen er at forbrugerne er blevet mere kritiske pga. krisen og bankerne er blevet underlagt en lang række love der sikrer den korrekte information til kunderne. Alt dette medfører mere gennemskuelighed og en sund skeptisk holdning og det stille ganske enkelt større krav til den rådgivning man modtager.

Min konklusion er at den rådgivning man modtager afspejler det syn man har på image mere end csr-politikken gør.

Håber du kan bruge mit svar 🙂