#169150
Anonym

Telefon regningen kom fra en måned hvor jeg brugte min danske telefon i England, da min britiske var gået i stykket. Det koster 20 kroner pr. mb man bruger online, og ca 4 kroner pr. minut. Men for at være helt ærlig er en stor del af regningen gebyrer fra rykkere, og at den blev sendt til avis.

Men som sådan er den ikke et problem, da jeg betaler den til den 1. april, dette er allerede aftalt med selskabet, og jeg har anmodet om at få gebyrerne taget af, da det var sendt til den forkerte adresse, hvilket jeg håber bliver muligt, da regningen så bliver en hel del mindre, hvis det ikke er muligt, betaler jeg alle 9000 den 1. april.

Mit problem er ikke at låne penge, jeg ønsker ikke at låne penge mere, men at få en ordentlig dialog igang. sidst jeg satte mig ned og forsøgte at få en ordentlig samtale med hende, var da jeg skulle have gennemgået mit budget, og mine betalings service. Hun var meget hurtig med at fortælle mig at der ikke ville blive betalt noget, med mindre jeg havde penge på kontoen, hvilket jeg sagtens kunne regne ud, og ud over det kørte hun på mit lån. Jeg fik ingen svar på hvorfor jeg ikke var tilladt at få en net bank, hvorfor jeg ikke kunne få et visa dankort (på det tidspunkt ønskede jeg mig et, men nu har jeg et mastercard debit gold, jeg er meget glad for).

Jeg har lidt problemer med at snakke med hende, da mine forældre og noget mere familie har hende om bank rådgiver. Mine forældre har en meget dårlig økonomi, og det føles lidt som om at hun konstant stiller spørgsmåls tegn ved hvorvidt jeg er i stand til at kunne betale noget som helst tilbage, selv om at hun har mine dokumenter, lønsedle, og kan se min løn gå ind dagligt. Ud over det blev det værre efter at min fætter klagede over hende til hendes overordnede, da hun blev ret grov overfor ham. Det er derfor jeg egentligt gerne ville vide hvad jeg får mest ud af, bank skift eller en anden rådgiver.