#155132
Anonym

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at man ikke bare skal generalisere.

Vi har så godt nok prøvet 3 forskellige afdelinger af den Danske Bank, netop i håb om, at det simpelthen bare lige var de ansatte i den specifikke afdeling som ikke var dygtige nok til deres arbejde.
Det skal siges, at den episode jeg nævner var der flere rådgivere involveret i. Ikke kun én, men hele fem, da det åbenbart er helt umuligt at være tilknyttet kun en rådgiver.
Og nej det blev rettet, men ikke med en undskyldning, men mere “nå ja så må vi vel rette det”.
Og iøvrigt er jeg ikke interesseret i at hænge enkeltpersoner ud. De følger de regler de er blevet pålagt på deres arbejde. Og det har vist sig, lige præcis at være den samme måde rådgiverne i Den Danske Bank behandler deres kunder. Det er derfor jeg er utilfreds. Det er utilfredshed med det generelle serviceniveau som jeg og min kæreste har oplevet. Så kan du kalde det at generalisere. Det synes jeg nu ikke jeg gør.
Jeg fortæller om mine oplevelser og min holdning til banken på baggrund af disse oplevelser.
Er det ikke det, dette forum er til og denne debat.
Folk kan jo heldigvis tænke selv og kan bruge forskellige informationer de får til at danne deres egen konklusion.