Support- & Relations Manager

Mybanker er en Fintech virksomhed i vækst og vi har travlt med nye tiltag. Vi søger derfor en udadvendt og energisk kollega til give vores kunder sublim kundeservice samt til at udvide samarbejdet med vores mange partnerbanker.

 

Stillingen som Support- & Relations Manager

Som Support- og Relations Manager bliver du en del af et ungt og dynamisk team, hvor du får et unikt indblik i den finansielle sektor. Med telefonen som dit hovedredskab vil du hjælpe kunden til at finde, forstå og skifte til den perfekte bank for netop den kunde. Du vil være den som ser mulighederne og hjælper kunden igennem processen fra den indledende mødebooking med banken til det endelige bankskifte.

Du vil også have et tæt samarbejde med Partnerships-afdelingen, hvor du får din egen portefølje af samarbejdspartnere. Her har du ansvaret for at opbygge nye relationer og fastholde eksisterende partnere. Det bliver dit ansvar at spotte et uudnyttet potentiale hos både potentielle- og eksisterende partnere.
Rollen som Support- og Relations manager kræver både evnen til at snakke med bankansatte og med private brugere samt at forstå begges behov.

Dine primære opgaver vil bl.a. bestå af, at:

  • Være nærværende og til stede i telefonen.
  • Være produktekspert og dermed sikre kundens forståelse af de tilbud kunden har modtaget fra vores partnerbanker.
  • Facilitere dialog og møde mellem bank og kunde
  • Supportere og opbygge relationer til vores samarbejdspartnere.

Som vores nye kollega er du udadvendt og tryg ved at tale med mennesker. Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at tage ansvar. Det er en fordel, men ikke en nødvendighed, at du har et basalt kendskab til den finansielle sektor. I forbindelse med din ansættelse, vil du få en grundig oplæring, så du er klædt godt på, når du starter.

 

Hvem er vi?

Mybanker er en uafhængig fintech virksomhed, hvor du bl.a. kan få op til 3 banktilbud – og bliver serviceret hele vejen til et bankskifte. I Mybanker tror vi på, at vi kan sikre de danske bankkunder de bedste vilkår igennem vores tætte, strategiske samarbejde med finanssektoren. Mybanker er ligeledes med til at sætte dagsordenen i den finansielle debat. Vi ønsker at gøre privatøkonomi og boligøkonomi mere gennemsigtig og lettere at forstå for den enkelte bankkunde.

 

Vi tilbyder

  • Et innovativt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En alsidig hverdag med stor mulighed for at sætte præg på egne arbejdsopgaver
  • Godt kollegialt samvær i et åbent kontorlandskab
  • Mulighed for at udvikle kompetencer indenfor den finansielle sektor
  • At blive en del af et high performance team

 

Din profil

  • Du er god til at danne relationer.
  • Du har erfaring med kundeservice – eventuelt fra callcenter eller lignende.
  • Du kan lide at tale i telefon og trives med at det dit hovedredskab.
  • Du har et højt energiniveau og giver energi til dem, som er omkring dig.
  • Du trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens.
  • Du er drevet af ”greater good” og purpose.
  • Du har en naturlig interesse for at hjælpe kunder i forhold til deres behov.
  • Du er nysgerrig og vil gerne bidrage til udviklingen af virksomheden.

 

Skal du med på rejsen?

Send venligst spørgsmål eller ansøgning med CV til job@mybanker.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Send derfor gerne din ansøgning allerede i dag.