Saxoprivatbank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • gebyrjagtenForfatter
    Indlæg
  • #96301
    gebyrjagtenForfatter

    Saxoprivatbank er som bekendt købt af Alm Brand Bank. Og der må være flere af jer læsere, der også er blevet konverteret med. Og derfor har jeg modtaget nogle e-boks med nye kundevilkår, hvor det ikke længere fremgår, at vi er sidestillet med vilkårene i Saxoprivatbank med nu Alm Brand Bank.

    Vi har fået papir på (ok mine emails er om desafgående åbenbart væk) at vilkårene forbliver uændrede ved tvungen skift til bank.

    Har I også modtaget både email på uforandrede vilkår (måske sidste år) og e-boks om underskrifter om at blive PLUSKunde, hvilket sikkert er en trick for at fravælge x-Saxoprivatbanks vilkår?

    #231308
    MichaelForfatter

    Jeg er (var) selv kunde i Saxo og er også blevet tvangsmigreret til Alm Brand. Du har modtaget to dokumenter til underskrivelse i E-boks. Det ene der omhandler dit nye kundeforhold skal du underskrive. Det andet vedr. markedsføring skal du blot slette. Det tjener KUN bankens formål

    #231314
    gebyrjagtenForfatter

    Ja har modtaget 2 stk e-boks. Den ene hedder kundeaftale/privatkunde hvor de søger bekræftelse af nogle persondata & tilmelding til Pluskundekonceptet (i samme aftale), men priserne for denne tilmelding og de gebyrer der følger med, fremgår ikke, heller ikke deres hjemmeside, hvor nogle forskelle på pluskunder dog fremgår. https://www.almbrand.dk/kundeservice/kundefordele/samlerabat-og-fordele/

    Det centrale – i mit tilfælde – er dog at saxovilkårene består og derfor har de også en hjemmeside om dette.

    https://www.almbrand.dk/siteassets/pdf/spb/priser/saxo-privatbank-prisinformation-29012018.pdf

    Normalt koster det et eller andet at være tilmeldt en ordning, fx pluskunde, men det fremgår ikke nogen steder og derudover er det vel en frivillig sag? Man kan jo sige nej tak, men pointen er, at plusaftalen+bekræftelse af persondata er på samme blanket, kaldet Kundeaftale- Privatkunde.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.