Bankkunde søges til tv-indslag om gebyrer

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Katrine OForfatter
    Indlæg
  • #95718
    Katrine OForfatter

    Kære alle,

    Vi laver i DR i denne uge en historie om, at flere banker begynder at tage gebyrer for ydelser, der før har været gratis (blandt andet visa/dankort, netbank,
    og betaling af regninger via netbank). F.eks. har Jyske Bank lige varslet nye prisstigninger fra første juni. ) I den forbindelse har vi brug for en kunde, der bliver berørt af sådanne gebyrer, og vil fortælle om sine holdninger til disse i et nyhedsindslag til TV Avisen. Vi vil gerne lave optagelsen i morgen, onsdag, eftersom vi kører historien på torsdag.

    Håber der er en, der har lyst til at stille op. I stedet for at svare på tråden her, må I meget gerne skrive direkte til min mail: Knz@dr.dk.

    Mvh. Katrine, erhvervsjournalist i DR Nyheder.

    #226008
    BangeeForfatter

    Det lyder som en meget enøjet indgangsvinkel.

    Det er jo umuligt at finde en eneste kunden som bliver ramt at et nyt gebyr som vil være positivt indstillet overfor det.

    #226010
    Katrine OForfatter

    Det er nu ikke fordi, vi på DR ønsker at lave enøjet journalistik – men vi ønsker at beskrive den udvikling, der sker. Og her er nye former for gebyrer en af tendenserne. Det kan der være være flere forklaringer på, og derfor kommer bankerne selvfølgelig også til orde i vores dækning. Ligesom vi gerne vil høre holdninger hos de kunder, der bliver berørt – alt andet ville efter min mening være enøjet…

    #226012
    testForfatter

    man kunne jo også lavet et indslag om folk der med stort held undgår at betale gebyr for noget som helst, ente ved at være hel kunde eller bruge nogen af de alternativer der er tilbage.

    #226014
    Katrine OForfatter

    Det bliver også en del af den samlede dækning, at det er gode muligheder for at spare penge, hvis man er med i et fordelsprogram af den ene eller anden art.

    #226016
    HammerenForfatter

    Hej Katrine
    Jeg vil gerne deltage, men desværre passer onsdag mig ret dårligt.
    Jeg skal deltage i et dressurstævne i kolding og skal i den forbindelse have fragtet min hest til Kolding.
    Men hvis der er én af jer fra DR som har trailerkørekort så kunne I måske være behjælpelig, og jeg kunne finde tid til et lille indslag ?
    De bedste ridehilsner fra Hammeren

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.