Lån trods RKI

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Indlæg
  • #218132
    HalliHalloForfatter

    Hej h.mig.

    Fik du søgt den julehjælp som du har så hårdt brug for, da du tidligere skrev at du kun havde 5 kr. til at leve for. Er just ikke mange penge at forsørge et barn for.

    Undskyld mig, men tvivler meget på om din historie er sand.

    Jeg har selv i dag været nede i min kirke og fået hjælpepakke af min præst og i går var jeg i Frelsens Hær fik ligeledes lidt hjælp der, så det kan jeg varmt anbefale dig, såfremt du stadig er i samme vanskelige situation.

    God jul!

    #218148
    AnonymForfatter

    “Sjovt" som så mange tvivler på min historie. For sådan kan det ikke være i dagens DK osv osv….

    Men ja, jeg har søgt julehjælp…… Har fået lidt….

    #218160
    testForfatter

    Bemeldt halihalo er i følge det han har skrevet alt fra millionær med pension i udlandet til daytradere på bistandshjælp. Nu modtager han så også julehjælp.

    så der er i hvertilfald meget stor grund til at tvivle på det halihalo skriver om sig selv.

    Beklager igen meget hvis du ikke har været i stand til at bruge noget af der der er skrevet her. Jeg mener stadig du skal forsøge at få noget rådgivning evt via retshjælpen eller mødrehjælpen som jeg har linket til.

    Håber du alligvelvel kan finde en glædelig jul for dig og dit barn.

    #218266
    HalliHalloForfatter

    Nej test, jeg modtager ikke selv julehjælp, men har tilbudt at søge hjælpen for 3 ubemidlede personer.

    Da det blev bevilget fik jeg fuldmagt til at afhente hjælpen de nævnte steder.

    #218282
    morsdrengForfatter

    HH når man først er begyndt at lyve, kan man ikke stoppe hermed uden at blive afsløret.

    At du både skulle have søgt julehjælp på vegne af 3 ubemidlede personer og også afhentet hjælpen for samme i henhold til fuldmagt, kan kun du tro på – ingen andre.

    #218322
    HalliHalloForfatter

    Morsdreng, det er ikke desto mindre 100% sandt hvad jeg har skrevet – om du så tror på det eller ej er ikke mit problem.

    Grunden til at jeg også hentede “hjælpen" var, at den ene havde “barn syg", den anden havde fået “angst"og den 3. turde ikke selv gå ned for at hente gaverne.

    På bevillingen fra Frelsens Hær var der oven i købet vedhæftet en fuldmagt, såfremt man ikke selv havde mulighed for at hente de tildelte gaver.

    Til præsten udarbejdede jeg selv fuldmagterne og fik de fornødne underskrifter, og han var mig meget taknemlig for at jeg ville gøre ansøgerne denne tjeneste og hente de meget tunge poser med dejlige julevarer.

    Det var en præst med stor empati, og netop du, morsdreng, skriver ofte om at mange skribenter ikke har meget empati for spørgerne etc.

    Kunne det være at du selv mangler en hel del heraf? Jeg spørger bare, når du uretmæssigt skylder mig for at lyve…….

    #218764
    HalliHalloForfatter

    Til “morsdreng", ville det ikke klæde dig, at give mig en undskyldning for at beskylde mig at lyve?

    Tror dog ikke du har empati nok hertil, men jeg lever også uden, da jeg ved at jeg “taler" 100% sandt.

    #218770
    AnonymForfatter

    Jamen så stop da med at spamme løs i gamle tråde så de popper op igen pga. dit eget hellige korstog for en undskyldning, HalliHallo.

    Du bør seriøst gå ind og tilmelde dig nationen på ekstrabladet – jeg mener det oprigtigt nu.

    Jeg mere interesseret i, at høre hvordan det går med trådstarter “h.mig" efter at have læst fra start til slut pga. den var re-postet pga. dit substansløse indlæg i forhold til hvad dette forum omhandler.

    h.mig – hvis du er derude – hvordan endte det?

    #218800
    AnonymForfatter

    Det er ikke endt endnu.
    Jeg venter på at kommunen får behandlet mine ansøgninger om kontanthjælp og hjælp til enten at blive i nuværende bolig, eller indskud til en ny. Og indtil de har gjort det, får jeg intet som helst hjælp fra dem. Så jeg sulter stadig.

    #218932
    HalliHalloForfatter

    h.mig

    Det var trist at høre, at du stadig sulter, man må håbe der er noget at tære af……..

    Normalt kan man da få et forskud indtil endelig ansøgning er behandlet, men gælder åbenbar ikke alle, men der er så nok en grund hertil…….

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.