CoopPlus Mastercard

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #200018
    AnonymForfatter

    Hvorfor tjekker du ikke deres hjemmeside for at se om nr tilhøre dem?
    hvis du er for doven så har jeg tjekket det for dig, det er coop

    #200020
    AnonymForfatter

    Ja det kan jeg se, men hvorfor ringer de?

    #200024
    AnonymForfatter

    edit, jeg er blevet godkendt.

    #201222
    AnonymForfatter

    Er det overhoved værd at have et Coop Plus Mastercard? Har ikke så meget forstand på det?

    #201272
    PrasmusForfatter

    ever444: Det kan altid diskuteres, det afhænger af ens behov og hvad man eller har af andre kort.

    De to mest oplagte fordele er følgende:

    1) Rentefri kredit i op til 45 dage. Dvs. handler du meget i Coop’s butikker (og Lidl) hvor du ikke betaler gebyr for at bruge kortet, kan du få en minimal gevinst pga. du ikke betaler med det samme, men kan lade pengene stå på din bankkonto hvor den trækker rente. Med dagens renteniveau giver det dog stort set ingen ting… Lidt anderledes ser det ud, hvis dine dagligvare indkøb trækkes på kassekreditten da den har en lang højere rente.

    2) Du har et kort som kan anvendes i udlandet (og udenlandske web-shops). Evt. som et supplerings kort, hvis dit andet Master og/eller Visa kort bliver spærret imens du er i udlandet.

    #202568
    thsvForfatter

    Har nu selv fået en Coop-konto, dog uden masterCard, men kun med VisaDankort og kredit tilknyttet.
    Absolut ingen problemer, men skulle dog finde udaf at scanne kørekort og sygesikring til dem og indsende som PDF- eller JPG-fil.
    Fik yderst venlig vejledning i telefonen, da deres mail pr. default omtaler MasterCardet.
    Vil bruge Coops kort fremover og blot opfatte min konto hos Nordea som budgetkonto.
    På denne måde kan rådighedsbeløbet bedre kontrolleres.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.