Lån til udbetaling bil.

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #176106
    AnonymForfatter

    Ignorant.

    Selvfølgelig er det ikke løgn, hvad skulle jeg få ud af at sige det hvis det var løgn?

    Vi er begge blevet godkendt til lån hos Leasy, det kan du så tro på eller ej…

    Bilen er desværre nødvendig for min kæreste der har langt til arbejde.

    Udover det bliver vores udgifter til den nye bil kun 400 mere end dem vi har haft på den gamle, selv med bil finansiering og Leasy.

    #176110
    MichaelForfatter

    Javel ja. Og hvor skal bilen så finansieres ud over i Sleasy?

    #176112
    AnonymForfatter

    Gennem forhandleren og ja det er allerede godkendt fra deres side, papirerne skal blot underskrives, ellers havde vi naturligvis ikke lånt til udbetalingen.

    #176114
    AnonymForfatter

    Jeg forstår godt at en bil kan være nødvendig i den situation. Men hvis udbetalingen er 25.000 er et godt gæt vel at bilen koster 150.000 ? (20% udbetaling). Så det fornuftige valg er jo at købe en billigere bil. Hvis banken heller ikke vil gå med til dette så er det simpelthen fordi du/I ikke har råd!

    Det handler ikke om at Leasy vil give dig lov, det handler om, om du har råd! At betale 26,08% i rente er komplet hul i hovedet.

    Men vi lever i et frit land…

    #176116
    thsvForfatter

    Du skal vist have regnemaskinen frem!
    Med en udbetaling på 25.000 kr og 20 % bliver der kun bil til 125.000 kr, og ikke ret mange nye biler er væsentligt billigere end det i Dagens Danmark.

    Men i mine øjne dumt at låne til udbetalingen på en bil som dyrt forbrugslån.

    #176118
    MPbankerForfatter

    Ja det ser ud til der er mange meninger omkring om i skal købe bilen eller ej.

    Men til dit konkrete spørgsmål, så ville jeg se lidt på gemoneybank.dk .. kan i låne der, så synes jeg det ligner nogle fornuftige vilkår.

    /Morten

    #176120
    AnonymForfatter

    Det havde vi bestemt også overvejet, problemet er bare at der skal de bruge en årsopgørelse fra skat for 2010 og da jeg arbejdede i England det år, så har jeg ikke sådan en.

    #176122
    MPbankerForfatter

    Men nu har du snart en for 2011 😀

    #176124
    AnonymForfatter

    I øvrigt har jeg fået brev fra debitor registeret i dag da jeg undrede mig over hvad jeg var registreret der for.

    Det er en gammel gæld i forbindelse med en slutregning fra TDC da jeg flyttede til England, men den er betalt og det er registreret hos både Advis, RKI og TDC, hvorfor bliver man så ikke slettet hos debitor registeret?

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.