Ny bank trods rki

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #173448
    AnonymForfatter

    Hvis man har AL bank har man sikkert fået det enten for mange år siden eller også har man været heldig.

    Mange AL banker vil ikke tillade PBS hvis man er i RKI – heller ikke Sydbank eller Jyske gør det …

    Og jeg har aldrig overtrukket i AL bank – eller misbrugt PBS.. Jeg har såmænd bare en gæld andet steds, som har sat mig i RKI

    #173512
    AnonymForfatter

    jeg har skiftet til AL bank i slagelse i år og helt uden problemer, så måske der er forskel fra afdeling til afdeling. Stod i rki da jeg skiftede men fik både netbank og pbs

    #213504
    AnonymForfatter

    jeg har så den erfaring at man ikke kan tilmelde sig pbs. for jeg har AL-Bank men de afviser alle pbs aftaler

    #213770
    spickyForfatter

    Bankerne er gået helt over gevind. Så snart de hører at man hat forbrugsgæld og/eller su gæld, så rører de dig ikke med en ildtang. Har prøvet den der skift bank beregner, og ingen tilbud fik vi selvom vi begge tjener en gns indkomst og et gbs rådighedsbeløb.. Om jeg så skrev vi tjente en million hver, tror jeg resultatet var det samme. Så glem du bare alt om at forhandle med banker. I al fald over nettet. Hvordan det er i den virkelige verden, ved jeg ikke.

    #213772
    MichaelForfatter

    Voksne mennesker skal ikke have forbrugsgæld. Det harmonerer ingen steder med ansvarlighed, at man bruger penge man ikke har. Derfor vil bankerne naturligt nok ikke have kunder der har 100-200.000 kr. i forbrugsgæld for den slags inviterer nærmest til tab. Et mindre lån der hurtigt kan afdrages – det kan de fleste banker nok leve med, men store lån der skal afdrages over 8-10-15 år? Nej, glem det.

    I de tilfælde er det ikke banken der er problemet, men personen selv der åbenbart aldrig har lært at spare op.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.