Omlægning af lån.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #148888
    AnonymForfatter

    Tak for dit svar.

    Min bilforsikring (Tryg Senior) koster kr. 2.443 og dækker ansvar og kasko. Selvrisiko kr. 2.857. Jeg er elitebillist.

    Min bil er en 2 personers diesel og jeg må køre indtil 5.000 km om året iflg. forsikringen. Hvilket jeg ikke kan komme op på.

    Flyttede fra København for 10 år siden og bl.a. elendige parkeringsforhold var medvirkende og bor nu i Hovedstadsområdet.

    Min indboforsikring koster kr. 1.865 med selvrisiko kr. 2.930 og dækker fejl&uheld, retshjælp, privat ansvar, el (alm. og særlige el-apparater).

    Tillige har jeg en ulykkesforsikring som koster kr. 1.137 (og som er ret skrabet).

    Disse forsikringer synes jeg ikke er dyre og de er tegnet i maj/juni i år.

    #148890
    AnonymForfatter

    Din forsikringsløsning er noget utraditionel, idet det nok er de færreste som kan nøjes med at køre under 5.000 km pr år.

    Men givet det er dit behov har du formentlig den billigste løsning.

    Din indbo forsikring er dog noget dyrere end hos GF Forsikring og din ulykkesforsikring koster mere end det dobbelte af min, som er på 1.000.000 kr.

    #148892
    AnonymForfatter

    Jeg er pensionist og har ikke brug for at køre mere. Havde vi ordentlige trafikale forhold her i området, ville jeg måske have “forsøgt et liv" uden bil.

    Min ulykkesforsikring dækker også kr. 1.000.000.

    #148926
    thsvForfatter

    Fair undergår let GF forsikring ved små fornuftige biler, vi betaler 2.842 årligt for kasko og selvrisiko på 2.610 kr i hovedstadsområdet. Der er en skade, før end der sker præmieforhøjelse.

    #157636
    AnonymForfatter
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.