Investering i feriebolig

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Indlæg
  • #202138
    AnonymForfatter

    En garanti er ikke mere værd end det selskab der yder garantien, så hvis selskabet har 1 krone i egenkapital så er garantien kun det værd. Det er tilmed suspekt at selskabet er registreret i England når det markedsfører sig til danskere.

    Hvis det var et ApS eller A/S så kunne man i det mindste tjekke på CVR.dk og se hvem der har revideret det og hvor længe det har eksisteret samt hvem er direktøren, kapitalen, historiske indtægter, balance etc.

    Anders befinder sig åbenbart i udlandet når han ikke anvender æ, ø, å….

    #202140
    AnonymForfatter

    Nu er det sådan at jeg ejer flere af disse boliger selv. Anbefaler ikke noget jeg ikke selv har prøvet. Du har ret i at garantien ikke er mere værd end egenkapitalen. Vi har en egenkapital på 200 millioner. Du kan blot efterspørge dokumentationen på vores side hvis du tvivler. Så kan du få en kopi.

    Vores selskab kan du skam godt tjekke lige som CVR.dk Registeret i Thailand hedder DBD. Man kan jo ikke opføre ejendomme og sælge ejendomme i Thailand, hvis selskabet ikke ligger i Thailand, så der er intet usædvanligt i dette. En ejendomsmægler i Danmark kan ikke sælge ejendom i Thailand.

    #202142
    AnonymForfatter

    Så du siger en investor i Danmark bare overfører penge til en bankkonto i Thailand, og nu bare skal sidde og vente på pengene kommer trillene.

    Og hvis I havde 200 millioner, hvorfor laver du markedsføring i et lille forum som her?

    Så er spørgsmålet:

    Skal jeg sende penge til Thailand baseret på et prospekt eller skal jeg sende penge til en ukendt onkel i Nigeria som også har 200 millioner…..?

    #202144
    AnonymForfatter

    Du er ikke særlig saglig og det er ærveligt for debatten. Jeg kommenterede et link, da det dukkede op i søgemaskinerne. Så jeg annoncerer altså ikke herinde. Konceptet er under opbygning og ikke blevet annonceret endnu. Jeg er blot glad for jeres kommentar, da det bruges til at tilpasse indhold og markedsføringsmateriale.

    Prøv at se den oversigt over projekter vi har bygget siden 1988 http://boligforenkrone.dk/hvem-er-vi/ Så vil du se det ikke er så underligt, at der ligger en stor kapital bag dette selskab.

    Hvis vi er seriøse i argumentation vil jeg deltage, men hvis det bare ønsker hetz kan jeg ikke se grunden til at skrive. Først anklager du for manglende kapital. Den har vi og det er jo netop derfor vi kan stille disse garantier. Så beklager du dig over egenkapitalen er for stor. Vil du have mig til at lyve om egenkapitalen. Selskabet er et developer firma og disse firmaer har altså brug for stor kapital.

    Du kan se her, vi har mange ejendomme til lejehttp: //en.easyrent.asia/ Du kan også søge efter de forskellige projekter vi har bygget og vi lejer dem ud på egen side og igennem store selskaber som Tripadvisor, Agoda, Booking.com, Expedia mv.

    Så i stedet for bare at sidde og hakke ned på noget, burde du først gøre dine undersøgelser før du skriver.

    #202146
    MichaelForfatter

    Man må jo spørge sig selv: Hvis konceptet hér er SÅ skudsikkert og med garanti er en ren pengemaskine hvorfor kan Anders så ikke bare købe alle ejendommene selv og score hele gevinsten? Der er vel ingen grund til at dele med andre vel?

    Hvis jeg kendte næste uges lottotal ville jeg nok heller ikke sælge min viden til andre, men spille 100 ens kuponer…

    Hvad “garantien" angår, hvad gør man så hvis man får brug for den og Anders ikke vil betale eller købe boligen tilbage?? Ja, rigtigt: Man skal anlægge en retssag som kan tage årevis og som kompliceres af at der er tale om en udenlandsk virksomhed. Derudover er der risikoen for prisfald på ferieboliger, de skattetekniske detaljer, de vedligeholdelsesmæssige forpligtelser på ferieboligen og meget andet. Det her er bestemt ikke money for nothing, som sitet ellers giver sig ud for, men en højrisiko investering.

    #202148
    AnonymForfatter

    Michael,

    du har helt ret. Hvis det var så godt hvorfor dele det med resten af verden. Jeg har desværre hørt et par historier fra virkelighedens verden hvor folk blev inviteret ned til Thailand, med betalt flybillet osv. I sidste ende forsvandt bagmændene og butikken. Så det er ekstremt nemt at blive snydt uden man kan stille noget op.

    Anders,

    Beklager den naturlige skepsis men sådan er det med internettet. Hvordan kan det være at du ikke nogen steder nævner ulemperne og risiciene. Det hele er bare så perfekt…hmmm.

    De folk med gode ideer holder dem for sig selv selvom man gerne vil investere. Dem som ønsker ens penge, vil jeg ikke være i nærheden af.

    #202150
    AnonymForfatter

    Du har ret i din logik, en del af vejen, men tror du ikke at et selskab der er fra 1988 ikke før eller senere vil få dårlig omtale, hvis selskabet ikke udbetaler. Prøv at søg på nettet på Jens Brochner Nielsen og VIP Real Estate Co Ltd. Du finder ikke dårlig omtale. Hvis du var kontruktiv vil du spørge til eksisterende kunder og referencer. Så kan du se der er masser der har købt og fået lejet deres ejendom ud hos os.

    Jeg har ikke friværdi til at kunne købe alle disse ejendomme selv. Der er jo en begrængsning i hvor meget man kan låne. Så din kommentar er ikke særlig gennemtænkt.

    Vi har et akut brug for flere ejendomme. Derfor denne kampagne. Ingen siger det er ad libitum.

    #202154
    MichaelForfatter

    Du har ikke friværdi til at købe ejendommene selv, men har samtidigt 200 mio i egenkapital?

    #202158
    AnonymForfatter

    Du er godt nok sjov. Hedder jeg Jens? Jeg er markedsførings ansvarlig og så har jeg selv investeret i nogle boliger. Tror ikke du læser noget af det jeg har skrevet. Du lever i en lukket kognitiv verden og eftersom du ikke har læst noget af det giver det ikke mening at besvare yderligere kommentar

    #202160
    MichaelForfatter

    Så få dog Jens til at købe alle ejendommene! Så sparer du også din “markedsføring" og så kan I dele gevinsten i porten.

    God fornøjelse.

    #202162
    AnonymForfatter

    Nu nævner Anders en Jens Brochner Nielsen:

    “Prøv at søg på nettet på Jens Brochner Nielsen og VIP Real Estate Co Ltd. Du finder ikke dårlig omtale."

    Dette link beskriver at Jens Brochner Nielsen har opløst to selskaber:

    http://companycheck.co.uk/director/907420383

    Derudover har vedkommende kun aktiver for 500.000 pund. Hvor kommer de 200 millioner fra så?

    Rimelig suspekt…

    Hvem er direktøren i VIP Real Estate Co Ltd?

    #202164
    AnonymForfatter

    Underskyld men du bliver mere og mere komisk. Skulle en bank så også beholde alle deres penge selv og ikke låne dem ud. De har jo alligevel så mange. Han er developer og er interesseret i at bygge så mange boliger som muligt og tjene penge på det. Hvad er det lige der er så svært at forstå.

    Du har ret til din skepsis, men at du så herefter lukker øerne og adgangen til øverste etage 100% er for mig helt ude i skoven.

    Held og lykke

    #202166
    AnonymForfatter

    Godt fundet.

    Ove Toft. Det siger jo bare han har solg et tidligere selskab for en del år siden. Ingen siger jo han ejer 100% selskabet VIP Real Estate selv, blot at han er direktør.

    Find noget negativt på de eksisterende bygge projekter og eksisterende eller gammel kunder.

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.