Alex151
Hi vil gerne høre om nogen har oplevet det samme som mig. Jeg har været kunde i banken over 30 år og alt gik fint uden nogen problemer men da jeg har indfriet alle mine lån så blev banken sur. De forlanger at jeg skal sige til dem hvorfor jeg hæve kontanter på hæveautomat hvad bruger jeg dem til ,samt jeg har haft en overførsel udenlandsk på 1200kr som jeg har betalt til for 2 nætter på et ferie hotel ophold og banken vil gerne have dokumenton for det da de mener at den overførsel er kompleks (hvem gemmer de gamle faktura ?)selv om de har selv overført penge og det hele stå jo der hvem der er til. Og så skule jeg igen sende foto id selv om jeg har sendt det for 1 år siden. Jeg har intet at skjuler da jeg har ikke gjort noget forkert men det føles bare træls at nogen overvåge mig uden grund , milliarder af kroner forsvinder fra staten og min bank vil gerne vide hvor jeg har brugt min 1200kr selv om de kan sagtens se den overførsel og hvem det er til , det her er helt til grin.Fremover bruge jeg kun kontanter