Hjælp til – Ny bank der acceptere rki og vil lave et samlelån?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Gina MariaForfatter
    Indlæg
  • #96133
    Gina MariaForfatter

    Står i en ret træls situation. Jeg har selv Nordea som bank og dem har jeg spurgt om de ikke vil lave en samlelån for mig, da jeg står i rki og selvfølgelig gerne vil ud af det lort, men tror desværre ikke at der er noget at gøre der med dem.
    Så jeg tænkte om i evt. har prøvet noget ligende, hvor i også havde gæld i rki og fik afslag af jeres bank omkring samlelån. Hvor i så efterfølgende fandt en anden bank som gerne ville hjælpe jer? Hvis det er tilfældet, så må i meget gerne skrive hvilken bank det kunne være, eller har i nogle gode råd til hvilke nogle banker man kan prøve at tage fat i?
    For jeg er simpelthen bare så træt af Nordea og især når de ikke gider at hjælpe mig!..

    #229842
    MichaelForfatter

    Rki = ingen lån i NOGEN bank overhovedet. Længere er den ikke

    #229860
    mafiaForfatter

    Gina Maria

    Det er ikke muligt at gøre noget som helst når man er landet i RKI, man kan ikke låne eller lægge noget om. Så der er ingen hjælp at hente nogen steder.

    En god ide er lade være og betale noget som helst nogen steder et stykke tid, indtil de tilbyder dig / du kan forhandle dig til rentefri afdrag eller nedslag. Nu kender jeg jo ikke beløbets størrelse i RKI, men kommer du til lidt penge, kan du også forhandle dig til en 1 gangs beløb og de sletter resten.

    Ikke noget jeg bare gætter mig frem, det er noget jeg ved og selv har gjort.

    Du skal huske, bankerne er ALDRIG dine venner, de er bare sælgere.

    Mvh
    Mafiosi

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.