eserviceetsolution

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • LiseLiseForfatter
    Indlæg
  • #96091
    LiseLiseForfatter

    Er der nogle som har erfaring med firmaet http://www.eserviceetsolution.com, er igang med at skrive en opgave om snyd og bedrageri.

    #229424
    testForfatter

    næ men “gør en kreditansøgning" det er da vist ikke en dansker der har skrevet det. nok tysk kvalitet

    #229430
    testForfatter

    men den på gælden hjemme side oplyser ikke hvor det har foretingsadesse ensige så meget som et tlf. nummer. Det er flere meget dårlige oversættelse. Dermed ligner det enu et forsøg på at få folk til at betale for et låne afslag.

    #229432
    LiseLiseForfatter

    Og derfor jeg beder om folks indskydelser.
    De er meget kreative i deres fremgang. overvejer at tage kontakt til dem, og udgive mig for at ville låne penge

    #229434
    testForfatter

    Kreativt og kreativt men ok folk nu om dage tror jo at fordi noget står skrevet på nettet er det sandt. Min morfar sagde altid at papir er tålmodigt. Det brokker sig ikke uanset hvad man skriver på det. Min mor oplevede som bibliotekar at folk trode 100pct på at computernes udskiftet om de manglede afleverede bøger var rigtig, men havde altid brokker siger over de håndskrevne lister de havde før.

    Inden for hvilken studiegren skiver man sådan en opgave? Er et eksemple fra en hjemme side, der måske lever af at franare folk undersøgelses gebyr nok?
    .

    #229436
    morsdrengForfatter

    At du vil skrive en opgave om svindel og bedrageri på grundlag af en hjemmeside, hvis fremgang du finder kreativ og hvor du på skrømt selv vil indgive en låneansøgning, virker særdeles ”tyndbenet”.

    Du har på nuværende tidspunkt ingen beviser for at hjemmesiden er svindel og bedrageri.

    Hvad du er i gang med, er en research eller efterforskning for at kunne dokumentere, at hjemmesiden er svindel og bedrag – og ikke en opgave om svindel og bedrag i sig selv.

    Lad i stedet din opgave tage udgangspunkt i de eksempler på svindel og bedrag som du kan finde talrige eksempler på i pressens artikler. Så undgår du også selv at komme i klemme for at fremsætte urigtige og dermed strafbare beskyldninger.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.