Kontohistorik ved bankskifte

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Klaus MorsForfatter
    Indlæg
  • #95525
    Klaus MorsForfatter

    Jeg er ved at skifte bank, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få min kontohistorik med. Alternativt bare i et excelark – 1-3 år tilbage. Det meddeler min tidligere bank mig, at det ikke kan lade sig gøre.

    Kan det passe, at det virkelig ikke kan lade sig gøre? Det synes jeg godt nok lyder mærkeligt.

    #223366
    MichaelForfatter

    Du kan selv trække det ud under Kontobevægelser i netbanken. I min netbank kan jeg også eksportere direkte til Excel. Jeg kan da umiddelbart hoppe mange år tilbage, men hvorfor overhovedet dette behov? Det må da være pænt uinteressant hvad man havde af posteringer for flere år siden.

    Banken gider naturligvis ikke assistere med en sådan opgave når du er ved at skifte bank. Det er blot udgifter uden nogen form for indtægtsmuligheder så de siger blot nej med det samme.

    #223368
    Klaus MorsForfatter

    Jeg bruger det til at lave et udførligt budget, men banken har lukket min netbank, og jeg fik ikke eksporteret inden lukning.

    #223370
    MichaelForfatter

    Banken har stadig alle oplysningerne, men du kan ikke forvente at de skal udføre en sådan opgave for dig uden betaling på nuværende tidspunkt.

    #223372
    NøragerForfatter

    Hvis de har lukket netbanken er du jo slet ikke kunde hos dem mere…
    Det kan nok sagtens lade sig gøre hvis du er villig til at betale dig fra det..

    #223396
    testForfatter

    Tvivler stærk på at nogen bank i dk har et foretningskoncept der gør at de kan tilbyde gammel konto historisk for en tidligere kunde. Derer i øvrigt også forskel på det banken kannse om de enkelte transaktioner og det du kan se. Så glem det og k.om videre

    #223442
    peter holm larsenForfatter

    Bankerne har oplysningerne det er fakta, og afhængig af kundeforholdet kan man også få kopi af transaktionerne – har selv fået transaktioner 3,5 år tilbage fra Nordea og Danske Bank for et par år siden. Var ikke en standard læsning de lige havde den gang.

    #223874
    nightmanForfatter

    jeg ville have udskrift af mine konto bevægelse for mere end et år tilbage. jeg henvendte banken, men sagde det at de kan godt udlevere den mod et gebyr på 500kr. Jeg valgte at ikke gøre det. det var danskebank.

    #223966
    testForfatter

    i grunde mærketlig at man ikke bare henter det via epost. Jo det er pdf men det er jo bare at lave det om til xl eller hvad i vil ha

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.