3 ting du skal vide før du skifter bank
Hver måned benytter omkring 3000 danskere vores Skift bank tjeneste, så vores kundesupportafdeling har altid travlt på telefonen. De snakker med vores brugere om alt fra, hvilke overvejelser de har gjort sig i forhold til bankskifte og mere tekniske ting som hvordan hjemmesiden fungerer.
Derudover hjælper de brugerne igennem hele processen lige fra, at man indsender sine oplysninger og indtil man forhåbentlig har fået et godt tilbud i en ny bank. De snakker med rigtig mange mennesker, der har brug for hjælp til bankskifte, og derfor har de også kendskab til, hvilke ting der plejer at overraske folk positivt, når de prøver vores tjeneste for første gang.
Tre ting, der overrasker folk, som Skift bank processen gør lettere:
- Der er ikke mange, der ved, at vi har en intern kundesupportafdeling, derfor bliver de positivt overraskede, når de har deres første kontakt med vores konsulenter i Mybanker. Vi ringer ud til brugerne så snart, at de har oprettet sig på Skift bank tjenesten, så de kommer godt fra start. Ligeledes kan man altid ringe ind til os, hvis man er i tvivl om noget.
- Brugerne fortæller, hvor glade de er for, at der bliver fulgt op på deres sag, og at vi i kundesupport er der for dem og guider dem gennem hele processen. Selvom det kun tager 5 minutter at indsende sine oplysninger via vores Skift bank tjeneste, er det rart at vide, at der er nogen at ringe til, hvis man bliver i tvivl om noget.
- Der er mange penge at spare ved at skifte bank. I gennemsnit sparer vores brugere over 10.000 kr. om året ved at skifte til en ny bank.
Forhåbentlig har disse tre ting gjort tanken om at skifte bank mere overskuelig, og hvis du har nogle spørgsmål, kan du altid give vores kundesupport et kald på tlf. 70 20 72 32.