#155102
Anonym

Jeg er superglad for den hjælp, jeg fik af Danske Banks hotline til netbanken forleden.

Kunne ikke åbne de vedhæftede pdf-filer – til betalingerne – i netbanken (jeg kunne heller ikke åbne dem på tastselv-på SKATs hjemmeside). Skat har aldrig villet hjælpe mig trods flere henvendelser – deres svar var bare, at jeg bare måtte læse i en manual til windows. Vidste godt, at det sikkert var windows på min pc’er – der spærrede, men jeg er ikke en ørn til windows, så jeg vidste slet ikke, hvad jeg skulle kigge efter på min pc’er. Men så tænkte jeg på, om måske Danske Banks hotline i netbanken kunne hjælpe mig. Og det kunne de – og jeg blev hurtigt gelejdet igennem på min pc’er – og under kyndig vejledning fik jeg fundet stedet i windows, der gav kvaler for mig. Hle samtalen tog 5 min. Så nu kan jeg både læse min pdf-filer i netbanken og i tastselv på SKATs hjemmeside. Så jo – jeg er superglad for Danske Banks hotline, og det offentlige kunne lære ret meget af Danske Banks kundeservice.

Jeg har også været ude for, at 2 af mine børn på 14 dages (rundrejse) ferie i Spanien – mens min mand og jeg var på ferie i Frankrig selv – mistede al deres baggage (det kom ikke med flyet fra København), og derfor havde de behov for at få penge til at købe nyt tøj m.v. for. Og jeg ringede fortvivlet til Danske Banks hotline for at få overført nogle penge til deres konti (i Danske Bank), så de kunne få købt nogle ting. Og det var kl. 21.00 om aftenen. Faktisk talte jeg med Danske Bank endnu engang et par dage senere, for deres baggage dukkede først på på den 10.ende feriedag, så jeg fik overført penge 2 gange til deres konti. Og begge gange sørgede Danske Bank bare for at få overført pengene i en ruf – og mine børns ferie blev reddet. Det kan man da kalde service. Så jo, jeg er dyb af beundring for deres professionelle måde at være på.

MVH/Nuser