hjælp mig og min søn i en trist tid
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej :- )jeg hedder nanna,og jeg har en dejlige søn på et 11/2 . Jeg stå i situation hvor jeg mangler penge til sommerhygge og lidt fornyelse. banken kan desværre ikke hjælpe os. Så hvis en meget venlige sjæl der ude kunnen tænke sig at låne mig alt mellem 5-20.000.kr ville jeg være taknemmelig. Jeg vil kunnen betale 1500 om mdr.
Jeg stå ikke i rki. Og jeg betaler alle mine ting til tiden. Hvilket jeg os ville gøre med dig/jer. Jeg synet det ville være bedst med noget på skrift så ingen føler sig snydt. Du skal os være velkommen til at kigge min økonomi igennem først. Hilsen nanna og casper
tror ikke det at låne penge til sommerhygge er sagen. Du kan komme og camperer i min have. Der er en lille bålplads og der er gå afstand til vandet. Så giver jeg en gril pølse en soda vand og en øl til mor. Min yngste søn er på caspers alder.
Spar de 1.500 kr om hver måned og hold ferie for 6.000 kr om 4 måneder!
At låne sig frem er roden til alt ondt, det er blot fremtidigt forbrug du bruger på forhånd.
Se evt. Luksusfælden, hvis du ikke har fattet pointen.