Hjælp en ny!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93196
    AnonymForfatter

    Hej eksperter,

    Jeg står i den situation at jeg vil ud at købe ejerlejlighed/rækkehus.. Har været til møde i nykredit + alm. brand.. Problemet er jeg har svært ved at danne mig et overblik over hvem der er billigst af alle dem der er, hvilken bank skal man vælge og hvor/hvem skal man tegne realkredit lånet ved?

    Mvh
    Heine

    #187922
    AnonymForfatter

    Hej Heine
    Når der ikke hurtigt kommer svar på dit spørgsmål, er det fordi det er så bredt, at det kan være svært at give en konkret tilbagemelding.
    Renter og gebyrer på realkreditlån er stort set ens i alle pengeinstitutter, men der er 3 områder, hvor der kan være betydelige forskelle:
    1) renten på finansiering af lån >80% af købsprisen
    2) gebyrer i forbindelse med låneoptagelsen
    3) service og atmosfære i kontakten til sagsbehandleren i banken
    Få et tilbud fra yderligere et par banker, for eksempel de store – Danske Bank og Nordea. Vis hovedtallene på de tre tilbud her på Mybanker, så er jeg sikker på, du vil få en masse gode råd.
    Venlig hilsen
    Tove

    #187928
    HalliHalloForfatter

    Du skal sørme også indhente tilbud fra nogle mindre banker. Der er næsten 100 banker i Danmark, så hvorfor ikke indhente i en stor del af dem, så har du et godt beslutningsgrundlag for at få den rigtige bank med de rigtige priser.

    Du har vel allerede indhentet tilbud i din egen bank?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.