American Express

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93005
    AnonymForfatter

    Efter lukningen a kortet er det svært at finde rundt i mere, og det virker meget uoverskueligt at skulle sende en masse oplysningen til amex i England. Desuden ligner det at man kun kan få platin kortet nu, når man bor i Danmark.

    Har i nogle forslag til hvad man kan gøre?

    #183414
    AnonymForfatter

    Hi Charlotte

    Gør det – send din ansøgning til Amex i London. Nem ansøgningsprocedure – især når du har haft en Dansk Amex, og fantastisk serviceminded personale de har derovre i London.

    Har selv fået udstedt nyt Amex (Platinum)uden problemer og hvis du ønsker andet Amex end Platinum søger du bare om et sådan card.

    #183422
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke se min egen besked herinde, så jeg ved ikke om den overhoved blev sendt.
    Men problemet er at jeg ikke tjener over 50.000€ som man skal for at kunne få et – jeg fik mit godkendt af Danske Bank fordi jeg har en formue – er der nogen der ved om det kan lade sig gøre alligevel?
    Jeg kan ikke rigtig vedhæfte nogle lønsedler når det ikke er relevant.

    #183428
    HalliHalloForfatter

    Hvad skulle fordelen være ved at få sig et American ExpressCard eller hvad det du hedder, når de fleste allerede har både Visa- og MasterCards?

    Er der nogen kan vejlede lidt om det, da jeg står og skal på ferie i USA?

    #183556
    AnonymForfatter

    Ja, jeg er også interesseret i at høre om fordelene ved Amex kortet. Hvor meget betaler du i kortafgift, FL?

    #184210
    Mr RForfatter

    Der er ikke nogen fordel ved American Expresscard andet end de fordel man kan købe sige til på american exspress og alle andre kort. Rejseforsikring Købsforsikring rabat på billeje og så videre.

    Den eneste fordel i mine øjne skulle være at american exspress er ret udbredt i USA. Du vil dog ikke opleve nogle problemer med brugen af Visa og Mastercard da de også er udbredt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.