Flytte til anden afdeling af banken

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92971
    AnonymForfatter

    Hej!
    Jeg er en kvinde på 24 år, som ønsker at flytte til anden afdeling af min bank.
    Jeg har nu boet i den samme by i snart 4 år, og dengang gik jeg ned i banken og spurgte om jeg kunne få deres afdeling som min filial. Jeg fik ikke noget svar, men de ringede min afdeling op, og bad mig snakke med dem, men jeg fik aldrig noget svar.
    Nu er det sådan, at min afdeling ligger i den anden ende af landet, så derfor ville det være rart at have sin filial tæt på min bopæl.

    Jeg har undret mig meget over det. Hvorfor kunne jeg ikke få lov til at skifte til en anden afdeling? Det burde ikke have noget med mit banklån at gøre.

    MVH
    Lene

    #183040
    KrisserForfatter

    Det kan sagtens have noget med dit banklån at gøre. Hvis du har en dårlig økonomi, for eksempel fordi du trækker din konto over, har forbrugslån udenfor banken eller ofte beder om bevilgede overtræk, kreditter eller lån, er du ikke interessant for afdelingen som kunde.

    #183044
    AnonymForfatter

    Vi har skiftet afdeling i Danske Bank, hvilket blot sker ved at du kontakter den nye afdeling du ønsker at blive overført til.

    Men jeg har kendskab til andre, som på er teknisk insolvente og har en anstrengt økonomi, der ikke kunne skifte, da de ønskede det. Begrundelsen var naturligvis at afdelingen var bekendt med problemerne og lavede tæt opfølgning på det.

    Kender en anden, der tilsvarende oplevede, at Nordea insisterede på han skulle blive i jysk afdeling, på trods af han var flyttet til Købehavn.

    #183076
    AnonymForfatter

    General Prier er det i fortiden du skriver om? Havde den opfattelse at du havde kappet alle bånd til Danske efter dine senest udfald mod banken

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.