Dette emne
Hvilke bank bruger i

Hvilke bank bruger i

09-12-2016 01:53
A Sami Mohamad
Jeg er selvstændig til daglig og driver www.as-polering.dk vi beskæftigere os med vinduespudsning af mange private kunder i hovedsageligt Næstved/ Ringsted og Haslev. Da jeg har en del betalinger på FI konto og betalingsservice kunne jeg godt tænke mig og høre hvad i andre betaler Per indbetaling på girokort. Og så kunne jeg godt tænke mig og høre om i bruger en bank som i vil anbefale, idag bruger jeg Nordea og synes hele tiden der bliver sniget nogle mærkelige gebyr på hele tiden.
Vinduespudser hos www.as-polering.dk
Når service og kvalitet tæller
09-12-2016 07:40
test
Jeg er Privat kunde i danske bank og oplever ingen gebyrer
09-12-2016 15:46
thsv
Er privat kunde i Nordea og Coop Bank.
Ingen gebyrer i Nordea som fordel+kunde, gratis Visa og Gold Master-card.
Heller ingen gebyrer i Coop bank som jeg bruger til daglige transaktioner, en nem måde at styre sit rådighedsbeløb på.
09-12-2016 18:51
Lars K.
Basisbank til daglig brug (f.eks meget få gebyrer, intet gebyr på Visa/dankort og kontanthævninger i diverse banker).
Norweagian og Santander til opsparing (benytter også Santander's sundhedsforsikring, som de har til en go pris, 139 kr. pr. måned)
10-12-2016 22:13
peter holm larsen
Kære Lars K og Thsv og test.

I giver et svar der alene efter min bedste vurdering har til formål at vildlede spørger!

Norwigian og Santander bank tilbyder slet ikke FI kort indbetalinger - så latterligt at anføre dem som alternativ.

Copp Bank helt tilsvarende som ovenfor!

Mht Nordea og Danske Bank det hvis det er sandt det i skriver helt usædvanlige kontovilkår - at der ikke er nogle gebyrer ved at have en FI konto der. Kunne i være så informative at skrive hvilken filial i er knyttet til? - men tænker nok i ikke vil give den information!

Men til spørger forvent ikke du kan få en gratis FI konto i nogen bank. Jeg kender ikke nogen i hvertfald. Og vil tvivle indtil jeg har set bevis herpå det findes!
11-12-2016 14:43
Bertelsen
Mon ikke der bliver spurgt til en erhvervskonto ??
14-12-2016 23:03
peter holm larsen
Hej Bertelsen,

Jo naturligvis gør der det ! Men hvad er formålet med dig spørgsmål?
18-12-2016 15:15
Bertelsen
Peter Holm Larsen > Jeg kan blot se at flere skriver hvor de er privatkunde henne. Men trådstarter er selvstændig og spørg til FI-konto.
19-12-2016 20:19
peter holm larsen
Bertelsn > Det er THSV og test - de skriver nærmest bevidst hver gang noget der har til formål at vildlede eller afspore debatten - lad deres indlæg stå usagt hen - så må de vel se at de spilder deres tid også ved ikke at få opmærksomhed :-)