#227614
Dennis kirk (1)

Konen og jeg har været kunde i Nordea i mange år og vi er det stadigvæk. Men vi (mest mig) er ved at være lidt træt af deres systemer og faste tilbud, det er stort set ikke til at forhandle om renter hos dem, jeg indrømmer at vi i en periode har haft lav vande i vores private økonomi, men vi har altid betalt alle regninger til tiden, på nær vores pantebrev (nordea priotet) som har været sat i bero i nogle (ca 4) år nu. Vi gjorde selv det for lidt over 2 år siden, at vi omlagde vores totalkredit fra 5 % til 3 %, dengang måtte jeg selv lave de fleste beregninger samt at jeg fandt ud af at det var et bedre lån, ikke noget med at man (nordea) kontaktede os for at fortælle om nyere /andre muligheder og vi kunne heller ikke få lånet ind under Nordea’s tag. Når dette så er sagt, så er jeg faktisk mest træt af at der er så lange svar tider fra bankrådgiveren, man kan skrive en besked til dem om tirsdagen, og så vender de måske tilbage til en om fredagen eller om mandagen, og sådan har det været i lang tid. Måske vi bliver hos Nordea mange år frem, men en såkaldt diplomat, det bliver jeg aldrig for dem. Gad vide om andre banker også er sådan.