#226750
morsdreng

I stedet for at debattere på dette forum burde Nordea bruge kræfter på en ordentlig uddannelse af sine ansatte og stoppe den meget aggressive salgspolitik man har haft i årevis samt overholde noget så vigtigt som god bankskik og alm. god og anstændig opførsel..

Jeg har selv været ansat i Nordea i mere end 25 år, men alligevel har jeg siden jeg forlod banken været udsat for flere uheldige sager, bl.a. betaling af faktura fra bankens samarbejdspartner UDEN at kundens tilladelse til betalingen forelå. Banken har oven i l købet skriftligt bekræftet, at dette var almindelig praksis i forthold til den pågældende samarbejdspartner. Sagen kulminerede med at Nordea brød sin tavshedspligt og ikke blot orienterede sin samarbejdspartner om indholdet af en samtale med mig, men ligefrem misinformerede denne, fordi den pågældende medarbejder i banken slet ikke havde fattet hvad det drejede sig om, nemlig at uautoriserede betalinger STRAKS skal tilbageføres af banken.

Der er tydeligvis sket en kvalitetsmæssigt skred på personalefronten i banken og jeg kan IKKE anbefale nogen af blive kunden i den bank.