#225728
Fru Jessen

Hej EMB, tak for dit input. Jeg er spændt på at høre hvad du finder frem til.

Jeg har i fredags fremsendt følgende til min “kunderådgiver” i Jyske Bank:
“I den fremsendte skrivelse af 8. februar fremgår nedenstående:

”Ifølge Betalingstjenesteloven §§ 48 og 50 giver de ændrede vilkår
– som prisændringer er – dig ret til at opsige din aftale med os med
det samme og uden omkostninger, inden ændringerne træder i kraft.
Hører vi ikke fra dig inden den 1. juni 2017, går vi ud fra, at du
accepterer ændringerne.”

Hvordan forholder jeg mig for at gøre brug af denne mulighed for at flytte mit indestående og depot omkostningsfrit?”

Jeg har netop modtaget følgende svar:
“Det er alene omkostningsfrit i relation til de nye indførte gebyrer (fx netbank) og har således intet at gøre med at flytte engagementet.”

Så det tyder ikke på at de vil lade mig flytte mit indeståenden omkostningsfrit 🙁