#221004
HalliHallo

Test, jeg syntes stadig du mangler at fortælle lidt mere uddybende om din begåede fejl og proceduren med at få dine penge tilbage igen.

Hvor lang tid går der fra du overfører beløbet til du finder ud af at der er noget galt?

Og hvad er det første du foretager dig? Hvem kontakter du? Danske Bank først? Kan nemlig også forstå at du også har talt med Sydbank, der oplyste, at det opkrævne beløb skulle gå til Danske Bank. Hvad sagde du til det, når du vidste at det ikke var rigtigt, når du nu havde læst på deres prisliste, at det var et gebyr til dem selv?

Jeg spørger blot, da det er rart for mig og også andre, hvis de måtte havne i samme ubehagelige situation.

Syntes du stadig at det er et urimeligt gebyr og er du sikker på at Danske Bank gør det gratis for en almindelig basiskunde?

Hvad koster en almindelig lønkonto i Sydbank i årlige gebyrer med et Dankort eller MasterDebetCard?

Og hvad koster en tilsvarende konto i Danske Bank? Jeg ved godt det er gratis, hvis man har et engagement på over 750.000 kr., så oplys det det for en normal kunde under dette beløb.

Jeg tak på forhånd for svar!