#217450
peter holm larsen

Hej HalliHallo,

Ja det har jeg flere gange oplevet – og det er vel nærmest det der beskriver en god forretningsforbindelse.

Men har talrige eksempler.

Har været i supermarker markeder, byggemarkeder, banker, tøjbutikker og kunne blive ved.

Har været i en bank, sammen med en kunde der ønskede et F5 lån – og det tilbød det realkreditinstitut ikke dengang (gennem Arbejdernes Landsbank) og de anbefalede faktisk at høre i et andet institut.

Men latterligt er det hvis man er tilfreds med ikke at få det bedste råd, fordi man ikke kan få det andet.

Har også prøvet at være i en tøjbutik – jeg havde fundet lige det sæt tøj jeg gerne ville have. Han blev ved med at insistere på jeg skulle prøve en str. 52 og sagde gang på gang den passede mig perfekt. Jeg sagde jeg gerne ville prøve str. 50 men den havde de sjovt nok ikke hjemme – og endte med jeg sagde jeg gerne ville have de tog den hjem så jeg kunne prøve begge. Om da jeg kom næste gang og prøvede str. passede str 50 “naturligvis" meget bedre.

Jeg gik derfra ikke med en god service i hukommelsen men med en sælger der kun ville sælge hvad som helst.