#213924
peter holm larsen

Hvorfor dog bruge så mange kræfter på at være tilfreds.

Der er et nogle gamle vise ord der hedder – er man tilfreds så kan man altid stemme med fødderne. Dermed menes er du utilfreds med den service du får – så finder du bare en ny forretningspartner.

Jeg ha havde selv for ca 2 år siden at mine aktier pludselig blev væk og jeg syntes banken ydede en efterforskning af fejlen i bankens system som var for dårlig. Jeg skrev til banken at var det ikke løst inden 2 dage ville jeg flytte mit engagement.

3 dage efter ringede deres filialdirektør og var ked at at lån og indestående var opsagt – og beklagede der var gået 3 dage før de havde vendt tilbage og de håbede at de kunne beholde realkreditlånet hos dem – hvor jeg blot kunne meddele at der også var igangsat en proces med at flytte dette.

Jeg har aldrig haft problemer med banken efterfølgende – nok mest fordi mit engagement er flyttet – men pointen er det er dig der er kunde og dig der blot med en pennestrøg har muligheden for at agere.

Brug en time eller 2 på at finde en ny bank – man skal aldrig lade sig omgive at uduelige samarbejdspartnere.

Den eneste du kan laste dine problemer er dig selv, du havde valgt en for dårlig samarbejdspartner.