#213898
Anonym

Hej,

Ja, det er helt korrekt.

Derfor var i for 3 mdr. siden i banken for at underskrive en erklæring på at vi indestår for alle hævninger.
Denne gang er vores kort lukket uden yderligere varsel. I den uge, hvor vores dankort er lukket er der følgende transaktioner på vores konto

Til sammen, på to kort, har vi haft 5 hævninger i den uge hvor vores dankort er lukket.
Hvoraf de 2 har været hhv. en buket bestilt via interflora og en hævning af 225 kroner på danskespil
De 3 andre har været benzin, plæneklipper samt en tur på McDonalds.

Min mand kort, har der ikke været en eneste online hævning i over 2 mdr. Så hvilken årsag kan ligge bag denne lukning?

Vi har til dato INTET hørt fra banken, og de ringer ikke tilbage eller svarer på henvendelser via mail.
Klageafdelingen er kontaktet, og de rådede afdelingen til at åbne vores kort da de intet belæg havde for lukning, men det er ikke sket.

Sagen er taget op af Forbrugerombudsmanden sammen med Finansrådet, så forhåbentligt sker der noget snart.