#211954
NNSS

Og det med at banken var flabet bil jeg gerne lige uddybe.

De var flabet da de ringede mht overtrækket.

De hævede penge igen på min konto. Jeg ringer til banken. De siger at det evt er en check jeg har udskrevet. Jeg forklarer at jeg ikke engang has et check hæfte. Han siger at han undersøger sagen og vender tilbage. Så langt så godt.

2-3 dage ringer de til mig fra banken og siger at overtrækket skyldes den check jeg havde indløst. Jeg bliver ret chokeret… Netop fordi det er så længe siden jeg havde indløst den check. Jeg spørger ind til tingene. Og så siger konsulenten at han jo faktisk kun ringer for at spørge hvornår jeg har tænkt mig at dække overtrækket. Og alt det andet er han jo lidt ligeglad med.

Jeg synes ihvertfald at det er flabet at opføre sig sådan når det taget dem 2 måneder efter at de har sat pengene ind på min konto at finde ud af at checken er spærret.

Der var intet vi beklager eller nogen forklaring på noget.

Og når jeg spørger om de ikke tjekker sådan noget så siger han bare: nææh.

Det er ret uprofessionelt at opføre sig sådan mener jeg ihvertfald.

En forklaring eller evt undskyldning ville have været på sin plads efter min mening.

Jeg var så forvirret og chokeret over banken at jeg faktisk slet ikke vidste hvad jeg skulle sige under det første tlf opkald.

Hvis derinde havde været sådan med checken havde jeg nok ikke taget en sådan en samtale så tungt. Men ovenpå alt det andet så var det bare for meget for mig.

Og det kan være at der er noget jeg ikke forstår i jeres indkæg. Men så må I meget gerne skære det ud i pap for mig. For som sagt har jeg sket ikke styr på det. Og hvis der er noget i undrer jer over må i gerne spørge om det rent ud. Så vil jeg meget gerne svare på det.

Jeg vil ringe til både Nordea og danke bank samt Dong endnu engang her på mandag og kræve en forklaring.

For når folk tror at det er min historie der er noget galt med må det jo være en ret stir fejl!

Jeg har bare tænkt at Dong skriver check. De spærer pga forkert beløb. Jeg indløser. Banken sætter pengene ind uden at tjekke efter. Nordea sender check videre. Udsteder bank siger den er spærret. Nordea hæver pengene igen.

At det tager 2 måneder er usædvanligt. Men jeg tænkte bare at det kunne jo være, hvad ved jeg om det?

Men hvis det er så vildt at folk ikke engang kan tro på det, så vil jeg fandeme ringe ind og kræve nogle svar!! For de skal ikke opføre sig som de gjorde og bare tørre det hele af på mig, hvis det er deres fejl!!