#211836
NNSS

De sagde at de først nu har fået oplyst at checken er spærret.

Jeg spurgte om de ikke tjekker sådan noget før de sætter pengene ind? Til det svarede han bare: Næææh.

Undrer mig over at man kan lade nogen bruge af pengene i 2 måneder og derefter sige hov de var der sgu alligevel ikke til at bruge af.

Synes det er meget uansvarligt! Har aldrig prøvet noget lign.

Hvem skal man evt klage til?
For han mente ihvertfald at det var mit problem. Han sagde faktisk direkte at han var ligeglad med “alt andet” og egentlig kun var interesseret i at vide hvornår jeg ville dække overtrækket der var kommet pga checken?!!

Nu håber jeg jo at Dong går styr på sine ting og ellers må jeg jo selvfølgelig finde ud af noget selv.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om banken virkelig kan opføre sig sådan? Og bagefter endda snakke flabet og smide vilden videre til kunderne??
For hvis de er galt på den vil jeg da ihvertfald give dem en ordentlig skideballe!! For at lave sådan en fejl og ikke mindst for at opføre sig sådan som han gjorde oveni!