#210810
morsdreng

Mon ikke I også har kunnet afmelde og afvise betalinger der foretages via Betalings-Service?

Men da banken ikke har leveret den aftalte ydelse, er der ikke andet at gøre, end at tage spørgsmålet op med banken. Først med bankrådgiveren/den relevante filial og hvis det ikke fører til noget positivt resultat, med bankens klageansvarlige. Men som allerede oplyst, skal I ikke forvente meget mere end at få godtgjort det betalte gebyr.

I kan først gå til PI-ankenævnet når sagen har været for bankens klageansvarlige, men det vil tage 9 måneder eller mere og næppe føre til meget mere end godtgørelsen af det betalte gebyr.

Du har i øvrigt ret i, at du ikke skal fremkomme med alle oplysninger på dette forum, idet der er skribenter, der har en helt anden dagsorden end at komme med korrekte svar på de spørgsmål der bliver stillet. Se bl.a. følgende link: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5054737.ece