#207076
Dennis RP

Hej HalliHallo,

Vi er meget tilfredse med priser og vilkår – og ligeledes med den professionalisme og service vi er blevet mødt med.

Jeg har haft Nordea hele livet (og været tilfreds), men de seneste møder med dem har været lidt bumpy i form af fejl, lange svartider og at jeg ikke følte de hørte mig, når jeg gav udtryk for hvordan jeg ønskede at forvalte min økonomi. Til sammenligning har jeg den sidste måned altid kunne komme i kontakt med min rådgiver hos BankNordik. Ligeledes gik de et par skridt ekstra for at sikre os i vores bolighandel, samt møder bliver arrangeret indenfor få dage, hvor det tager 1 – 2 uger at mødes med vores Nordea rådgiver.

Nu krydser vi fingre for BankNordik fortsætter sådan og det ikke kun er for at “lande fisken” 🙂

Mht. forsikringer så er de, som tidligere nævnt, nødvendige for at vi kunne sikre os renten på 4,7%, ved at blive “360 Premium” kunder – http://www.banknordik.dk/Nordik360PREMIUM

Det tilbud vi har udarbejdet i samråd med rådgiveren, dækker os en smule bedre end vores nuværende forsikring hos GF og til den samme pris. Det kunne godt mærkes at de meget gerne ville sælge ekstra ydelser til os – men rådgiveren er nu stadig en jysk gut (med ægte dialekt 😉 som var meget forstående overfor vores fravalg.

De tegner igennem http://www.privatsikring.dk/
Bil fik vi et tilbud på 3.300,- (ansvar på 20 år gammel spand, 15.000 km/årligt, 7 års skadefri) – selvrisiko på 4.500,-
Indbo til 2.200,- (inkl. rejseforsikring, elskadedækning og cykeldækning med 0 i selvrisiko) – selvrisiko på 2.200,-
og ulykke til 1.800 stykket (1.250.000,-). Den er inkl. en straksforsikring, der dækker med 1% ved ikke-varige skader (f.eks. en brækket arm der heler igen). Dog var det en af dem jeg vidst var lidt for hurtig til at takke ja til – den bliver valgt fra igen.

Husforsikringen er på 2.600,- (inkl. alle tilvalg faktisk; insekt, rør og kabel, stikledning, glas samt kumme) også med en selvrisko på 2.200,-

Håber det kan hjælpe.