Forside Fora Forbrugslån Havde forventet en mere agressiv markedsføring fra Coop Bank Havde forventet en mere agressiv markedsføring fra Coop Bank

#202730
Jyden

Mads0000

Jeg har i forbindelse med deres Mastercard fået både først brev og senere mail om oprettelsen, og alt er gået planmæssigt ved oprettelsen af både Mastercard, Coopkonto med kassekredit og Visadankort og højrentekonto.

Jeg tror simpelthed de har for travt til de store markedsføringstiltag i øjeblikket, og hvis kunderne vælter ind af sig selv er det jo fint. Jf. nyhedsbrev fra Finansforbundet af 27 . august har de jo travlt og ansætter flere.

Mit remembercard som jeg holder i reserve (jeg rejser aldrig til udlandet med kun et kort) er mere aktive for at få brug i gangen af deres kort, og har bl.a. uopfordret gennem noget de kalder FlexKredit tilbudt en kredit på 70.000 kr. som jeg er forhåndsgodkent til fordi jeg har remembercard, så de er rigtig ude efter aktivitet.
Jeg har i sidste måned gennem et analyseinstitut været igennem en spørgeskemaundersøgelse for rememercard, der tog ca. 45 min, så hvad de barsler med af nye produkter er ikke godt at vide.