#201124
Anonym

gebyrjagten

Nordnets handelsplatform er fuld af fejl (misvisende kurser) og de har store problemer med salgs knappen (når du taber penge , vil ændre din salgskurs)

Masser af layout problemer når du er i de amerikanske papirer

jeg har lige lukket mit depot og må fraråde dig at handle hos NordNet (de har nemlig en klausul der siger at kunden hænger på NordNets IT problemer!)

her er lidt korrespondance

> Hej
>
> Der noget galt her
>
> Jeres grafik viser et fald fra 140 usd til ca. 30 usd
> https://www.nordnet.dk/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=19761&marketid=17
>
> Øvrige aktører viser noget helt andet !
>
> http://tools.morningstar.dk/dk/stockreport/default.aspx?SecurityToken=0P00006X21WWE$$ALL
>
>
> http://www.finanzen.net/chart/Westpac_Banking

og

> Hej Kunde service
>
> Helt ok – som forventet.
> Jeg skriver nu en klage til finanstilsynet med screen dumps som dokumentation af min oplevelse på NordNet.
>

> Hej xxxxxx
>
> Tak for din mail.
>
> Vi beklager naturligvis altid når der opstår tekniske fejl, som får konsekvenser for dig som kunde. Jeg må dog henvise til Nordnets “Almindelige betingelser”, som findes under Kundeservice og Blanketter hvis du vil læse mere om hvordan vi forholder os ved tekniske problemer. Her kommer et mindre kopieret stykke fra ?Almindelige betingelser?:
>
> “G.10 BEGRÆNSNING AF SELSKABETS ANSVAR
> I tillæg til de begrænsninger af Selskabets ansvar, som angives andre steder i disse Almindelige
> betingelser, gælder følgende begrænsninger af Selskabets ansvar
> a%29 Særligt vedrørende de elektroniske tjenester
> Kunden er bekendt med, at der kan opstå driftsafbrydelse eller andre fejl eller forstyrrelser i
> Kundens, Selskabets eller en andens datasystem %28hard- eller software%29, tele- eller el-system,
> som benyttes i forbindelse med handel, ordreafgivelse og andre ydelser omfattet af denn
>

>
> Nej det er desværre ikke løst endnu.
> Jeg har prøvet i forskellige skærmopløsninger og browsere.
> Vælger jeg papiret – får jeg en om “instrumentet kan ikke findes”
>
> Jeg synes faktisk at det er lidt bekymrende med så mange fejl på jeres hjemmeside!
> Det er ikke det eneste papir jeg får den her layout fejl på. Jeg har også fundet fejl i jeres aktiekurs grafik
> Hvilket jeg har rapporteret – kan jeg overhovedet stole på at den kurs jeg eks.vis ser er korrekt ?
>
> Oplevelsen på NordNet har indtil nu været en upålidelig fornemmelse
>
> mvh

Så hold dig væk – Du betaler for det hele (også de tab NordNet påfører dig)