#198666
Jørgen B.

Hej Oskar

Dejligt at høre at man ikke står alene med problemet. Kontaktede efterfølgende Saxo klageansvarlige og fik følgende besked tilbage:

“Jeg skal naturligvis beklage den lange ekspeditionstid, du er udsat for. Baggrunden er en helt ekstraordinær arbejdsbyrde i vores pensionsafdeling, bl.a. grundet mange overførsler af pensionsordninger til og fra Saxo Privatbank.

Vi har naturligvis ingen interesse i at have denne lange ekspeditionstid, og det er klart, at den nuværende ekspeditionstid er længere end hvad vi tilstræber. Af samme grund har vi arbejdet på at tilføre ressourcer til vores pensionsafdeling, men dette er desværre ikke noget man kan gøre fra den ene dag til den anden, hvorfor vores ekspeditionstid desværre endnu ikke er nede på det niveau vi stræber efter.

Jeg kan desværre ikke give dig en præcis dato for hvornår din pensionsordning er overført, men jeg kan garantere dig, at vi arbejder så hurtigt som muligt.”

Utroligt at man ikke engang kan få at vide hvornår man bliver overført. De fleste professionelle virksomheder har vel nogenlunde overblik over deres produktivitet 🙁

Overvejer stadigvæk om det kan betale sig at kontakte finanstilsynet og hører hvad man kan få ud af en klage. Er der slet ikke andre der har prøvet at klage over flytningen af deres pensionsdepot?

mvh Jørge