#196244
HalliHallo

Når man stiller Danske Bank 2-3 konkrete spørgsmål i den mail, så er det efter min opfattelse god kutyme at besvare dem skriftligt. Og ikke bare benytte et standardbrev, der henviser til deres “eksperter" på telefonen.

Normalt er det jo sådan at “eksperterne" netop sidder og besvare breve og den sidst nyankomme bliver sat til at tage telefonerne.

Typisk Danske Bank! Men måske det er anderledes hos dem end andre steder…………

Direktøren (Kolding)har sagt: Jeg vil ikke høre mere vrøvl, dem der vil flytte bank kan bare gøre det. Denne holding smitter jo nok af nedad i systemet, så de ikke gider besvare breve mere.

Er der nogen der ved hvor mange kunder de har mistet d.d. 3800 havde sagt farvel, da der blev aflagt regnskab.

Men man kan vel ikke udelukke at de velhavende kunder strømme til banken i denne tid for at få del af alle fordelene, og der kommer flere her i 1. kvartal, men hvilke?