#195290
Anonym

Til General Prier: fra 02.02. kl. 20:04:

Du efterspørger hvad jeg egentlig mener. Jeg mener sådan set bare, at det Danske Bank indfører med deres nye gebyr-politik er et ok forsøg på at få dækket nogle grundlæggende omkostninger, som alle banker har på en kunde. Niveauet (igen for alle banker taget ‘afrundet’) er vel 2-500 kr. pr. år.
Så forsøger Danske Bank at indføre nogle ‘indplacerings-trin’ /forretningsomfang, 60.000, 750.000 over 2.000.000, hvor det bliver billigere for de kunder som lægger nogle forretninger i Danske Bank.

Jeg synes altså at Danske Bank gør noget som langt hen ad vejen er rimeligt og logisk.

Men igen, til alle: undersøg markedet og skift bank hvis man efter en afvejning af gebyrer og kvalitet (af netbank/mobilbank, tabletbank, tilgængelighed på hvor nemt bankens kan kontaktes).

Nogen gange vil du ved valg af en helt gratis bank skulle være selv-kørende på netbank/internet da alle meddelelser, udskrifter, pbs-oversigter sendes ellektronisk (dette gælder mig bekendt Nordea’s ‘gratis hverdag’ og det synes jeg Nordea gør godt på den måde).