#194136
Anonym

Vi har været kunder i DB igennnem årtier. For et par måneder siden fik jeg en kunderådgivning (nok den sidst, da de nu har lukket filialen) hvor rådgiveren sluttede med at de godt kunne tilbyde mig en god bilforsikring da jeg skulle til at købe ny bil (kontant). Så fik jeg en del emails/opringning fra en kompetent dame fra deres forsikringsafdelingen og det var et ok tilbud. Men da jeg kontaktede GF kunne jeg forhandle mig til et bedre. Så det blev GF. Nu har jeg set at vi nok havner i mellemgruppen i DBs nye pakke”løsning”. Samtidig skal jeg køre 35 km hvis jeg skal have noget face-to-face bankinfo eller valuta – så det bliver bye-bye herfra. DB vil tilsyneladende også af med sådan nogle som os – halvgamle trofaste kunder med en god økonomi og ikke skal til at låne penge af dem, eller købe andre produkter. Jeg har lidt ondt af de søde bankmedarbejdere der også skulle skifte filial, eller – mere sandsynligt – er blevet fyret.